Klient, petent, pacjent. W życiu bardzo często wchodzimy w takie role, a po drugiej stronie biurka zawsze jest człowiek. Warto o tym pamiętać, że to nie tylko kolejny numer do odhaczenia, ale właśnie człowiek. W naszych szkoleniach uczymy jak stosować przepisy w ludzką twarzą, odpowiadać na pytania klientów, petentów oraz jak w zrozumiały sposób przekazywać im informacje. Obsługa klientów jest niezwykle ważna, bo rzutuje na całą placówkę, urząd. To właśnie osoby z administracji czy recepcji mają kontakt z klientami i to w jaki sposób zostaną obsłużeni ma ogromny wpływ na to jak dany urząd czy przychodnia jest postrzegana. To właśnie ten jeden niezadowolony petent czy pacjent może być przyczyną negatywnego postrzegania sposobu zarządzania placówką przez organy nadzorcze. Inwestycja w szkolenia pracowników administracji zwraca się bardzo szybko i dobrze świadczy nie tylko o nich, ale także o osobach zarządzających daną placówką, co ma wpływ na wszelkie opinie i rankingi.
„Profesjonalna obsługa petenta”.
„Kierowanie zespołem-warsztaty menedżerskie”.
„Kreatywny zespół- warsztaty kreatywnego myślenia.”
„Mapy myśli w pracy w urzędzie -idealne narzędzie do planowania, podejmowania działań i wyznaczania priorytetów”.